Daca te-ai hotarat sa te apuci de inot, alege Premier Spa!

Pentru cei care nu stapanesc prea bine tehnicile de  inot, instructorii nostri va stau la dispozitie zilnic in intervalul 08:00 – 16:00.

Instructor Personal

Dezvolta-ti abilitatile in inot si creste-ti increderea in tine, intr-un ritm potrivit tie!
Oferim posibilitatea sustinerii unor cursuri de inot individuale, supravegheate de un antrenor personal, sedinte intense si personalizate.

Initiere Copii

Cursul de inot pentru copii ii ajuta pe cei mici sa se dezvolte  sanatos si armonios. Asiguram cursuri de initiere inot pentru copii cu varste intre 5-14 ani, atat individuale, cat si in grupe de 2 sau 3-5 cursanti.

Initiere Adulti

Niciodată nu este prea tarziu sa inveti sa inoti!
Cursuri de inot pentru adulti, la nivel de grup sau cu antrenor personal.

Vino pregatit pentru inot!

  • abonament
  • slip / costum de baie
  • ochelari de înot
  • casca pentru par
  • papuci pentru bazin
  • prosop

Invata cu noi diverse stiluri de inot!

  •  Tipul bras: pe burta, se tin picioarele indoite lateral si se fac miscari circulare, asemanatoare cu miscarile broscutei. Bratele se duc intii in fata, cu palmele apropiate, intoarse spre exterior, apoi se indeparteaza pe lateral, urmind o apropiere in forta a coatelor, (astfel se impinge foarte mult apa si inaintarea se face cu mai multa viteza). Miinile se duc din nou in fata capului. Miscarile miinilor trebuie sa fie coordonate odata cu cele ale picioarelor.
  •  Tipul spate: pe spate, se duc miinile intinse alternativ pe linga corp, in miscare circulara. In momentul atingerii apei, se indoaie bratul. Cotul intra primul, iar palma se face caus. Talpile picioarelor se indoaie sus-jos, cit mai in viteza posibil.
  • Tipul crawl: se tine capul in apa, cu ochii deschisi, timp in care se sufla in apa. Miscarile bratelor sint alternative. De exemplu, se porneste cu bratul drept intins in fata, iar stingul executa o miscare circulara, cotul fiind usor indoit, iar palma in forma de caus. In acest timp se indoaie picioarele sus-jos, de la genunchi. Capul se ridica din apa la fiecare trei brate inotate si se respira cind intr-o parte, cind in alta.
  •  Tipul fluture: se duc ambele brate concomitent in fata, palmele fiind paralele cu nivelul apei. Bratele imping foarte puternic in apa cind ajung la nivelul soldului, cu palmele facute caus. Apoi se scot miinile din apa. Se da din picioare alternativ cu bratele – picioarele sint drepte, apropiate si se indoaie gleznele in sus si in jos, concomitent.

Educatie vs. Distractie vs. Sanatate!

Inotul favorizeaza o conditie fizica de invidiat, pe langa beneficiile unui stil de viata sanataos, la nivel medical amintim:

  • creste rezistenta recardio-pulmonara
  • stimuleaza circulatia sangvina
  • contribuie la mentinerea unei tensiuni arteriale stabile
  • reduce riscul bolilor cardiovasculare
  • dezvolta majoritatea grupelor musculare
  • intareste ligamentele articulare, prevenind posibilele leziuni
  • imbunatateste postura corporala;dezvolta flexibilitatea
  • genereaza stari de bine, pozitive
  • ajuta la imbunatatirea starilor de anxietate si amelioreaza simptomele de depresie
  • relaxeaza muschii dupa stresul unei zile obositoare
  • stimuleaza cresterea si dezvoltarea fizica si psihica
  • imbunatateste dezvoltarea psihomotorie

inscrie-te acum pentru Cursuri Inot!